*Από την εφημερίδα "Νέον Άστυ" 21 Σεπτεμβρίου 1907
Γράφει ο Παντελής Στεφ. Αθανασιάδης
…Και ξαφνικά στο Φανάρι, στην κλειστή Πύλη
των Πατριαρχείων, εκεί ακριβώς που οι Τούρκοι απαγχόνισαν τον Οικουμενικό Πατριάρχη
Γρηγόριο Ε’ αναρτήθηκε μια εικόνα του εκλιπόντος Πατριάρχη. Είναι Σεπτέμβριος
του 1907. Σουλτάνος είναι ο Αβδούλ Χαμίτ. Δεν επρόκειτο για θαύμα. Ανθρώπινη
ενέργεια ήταν και μάλιστα συνειδητοποιημένη!
Ας
δούμε τα πράγματα από την αρχή.
Είναι
γνωστό, ότι όταν το 1821 εξερράγη η Επανάσταση των Ελλήνων, στην
Κωνσταντινούπολη έγιναν σφαγές. Ένα από τα θύματα ήταν ο τότε Οικουμενικός
Πατριάρχης Γρηγόριος Ε’.
Αρχικά
όταν εξερράγη η Επανάσταση στη Μολδοβλαχία (23 Φεβρουαρίου 1821), ο Γρηγόριος
κατέστη αμέσως ύποπτος στο σουλτανικό καθεστώς και υπέστη παντοίες πιέσεις. Η
απόφαση του Σουλτάνου Μαχμούτ Β΄ για το θάνατο του Γρηγορίου, οριστικοποιήθηκε
μόλις έφθασαν οι πρώτες πληροφορίες για την έκρηξη της Επανάστασης στην
Πελοπόννησο. Έτσι, στις 10 Απριλίου του 1821, ανήμερα της εορτής του Πάσχα,
εκδόθηκε το σουλτανικό φιρμάνι, με το οποίο ο Γρηγόριος παύονταν από το αξίωμά
του. Αμέσως μετά, ο Γρηγόριος συνελήφθη και οδηγήθηκε στις φυλακές, όπου
υποβλήθηκε σε φρικτά βασανιστήρια. Την ίδια μέρα, ο Πατριάρχης μεταφέρθηκε στο
Φανάρι, προπηλακιζόμενος από τον όχλο. Στη μεσημβρινή πύλη του Πατριαρχείου
είχε στηθεί η αγχόνη, στην οποία κρεμάστηκε ο Γρηγόριος Ε΄, σε ηλικία 76 ετών.
*Το μαρτύριο του Γρηγορίου Ε΄
Ο όχλος λιθοβόλησε το αιωρούμενο
λείψανο, μπροστά από το οποίο πέρασε ακόμη και ο ίδιος ο Σουλτάνος, ο οποίος
διέταξε να παραμείνει στη θέση αυτή για τρεις ημέρες και να είναι αναρτημένο
επάνω του το φιρμάνι της καταδίκης. Στις 13 Απριλίου κάποιοι Εβραίοι αγόρασαν
το λείψανο αντί 800 γροσίων και αφού το έσυραν από τους κεντρικούς δρόμους της
Κωνσταντινούπολης το έριξαν στη θάλασσα. Η πύλη του Πατριαρχείου όπου έγινε ο
απαγχονισμός παραμένει έκτοτε και ως σήμερα κλειστή. Το λείψανο επέπλεε για
τρεις μέρες στον Κεράτιο κόλπο, ώσπου το είδε ο διερχόμενος με το ρωσικό πλοίο
«Άγιος Νικόλαος» ο Κεφαλλονίτης
καπετάνιος Μαρίνος Σκλάβος, ο οποίος το περιμάζεψε από τη θάλασσα και το
μετέφερε στην Οδησσό, όπου εκτέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα και ετάφη με τις
πρέπουσες μεγάλες τιμές.
Αργότερα στις 25 Απριλίου του
1871, το λείψανο του Γρηγορίου Ε΄ μεταφέρθηκε στην Αθήνα και εναποτέθηκε στη
Μητρόπολη όπου υπάρχει έως σήμερα, ενταφιασμένο σε μαρμάρινη λειψανοθήκη.
*Η κλειστή από το 1821, πόρτα του Πατριαρχείου
Και ξαφνικά το 1907…
…Και ξαφνικά, στην ολόκλειστη
πύλη του Πατριαρχείου στο Φανάρι, αναρτήθηκε η εικόνα του μαρτυρικού Πατριάρχη.
Ήταν Σεπτέμβριος του 1907. Πατριάρχης ο Ιωακείμ Γ΄. Το τόλμημα μεγάλο.
«Το γεγονός τούτο προυξένησε βαθυτάτην
εντύπωσιν, συνεκίνησε δε εις μέγαν βαθμόν και μερικούς επισήμους της πόλεως
ημών» έγραφαν οι ανταποκριτές των εφημερίδων από την Κωνσταντινούπολη.
Έγινε σούσουρο και άρχισαν αμέσως οι
ερωτήσεις, περιέργων και μη. Γιατί και πώς; Οι άνθρωποι του Πατριαρχείου
απαντούσαν στην ερώτηση γιατί αναρτήθηκε
η εικόνα του Γρηγορίου Ε΄, ότι αυτό έγινε για χάρη των Ρώσων προσκυνητών, οι
οποίοι ήθελαν να προσκυνήσουν την εικόνα του εκλιπόντος Πατριάρχη. Για να μην
αναγκάζονται να ανεβαίνουν στην αίθουσα των Συνοδικών Αρχιερέων, ανάρτησαν την
εικόνα στην κλειστή πύλη!!!
*Ο Πατριάρχης Ιωακείμ Γ'
Την επομένη όμως στις 9 π.μ. ένας
ιδιαίτερος απεσταλμένος του αρχιγραμματέα των Ανακτόρων Ταχσίν Πασά, προσήλθε
στο Πατριαρχείο και διαβίβασε την εντολή του Πασά, να προσέλθει αμέσως στα
Ανάκτορα για επείγουσα υπόθεση ο Καπουκεχαγιάς του Πατριαρχείου (Σ. Σ. τίτλος
που αποδίδονταν στους αντιπροσώπους των υποτελών ηγεμόνων και του οικουμενικού
πατριάρχη στην Υψηλή Πύλη. Επρόκειτο ουσιαστικά για επιμελητές, που φρόντιζαν
για τα συμφέροντα αυτών που αντιπροσώπευαν).
Πράγματι ο Καπουκεχαγιάς μετέβη
στα Ανάκτορα του Γιλδίζ και παρουσιάστηκε στον αρχιγραμματέα Ταχσίν Πασά. Ο
Τούρκος αξιωματούχος ζήτησε να διαβιβασθούν στην Αυτού Θειοτάτη Παναγιότητα τον
Πατριάρχη Ιωακείμ τα εξής:
*Ο Αβδούλ Χαμίτ
«Η Α.Α.Μ. ο Σουλτάνος μετά μεγάλης απορίας έμαθε την ανάρτησιν της εικόνος. Βεβαίως η
ανάρτησις αύτη εγένετο εν αγνοία του Πατριάρχου, ο οποίος δεν είναι δυνατόν ή να εξεύρη τρόπον να
επανορθώση το πράγμα. Ο Πατριάρχης των Ρωμαίων διεκρίθη πάντοτε δια τα φιλόνομα
και νοματαγή αυτού αισθήματα, Ιωακείμ δε ο Γ’ δια την φρόνιμον και συνετήν πάντοτε
πολιτείαν του». Ο Ταχσίν Πασάς υπήρξε
φιλόφρων και ευγενής.
Το μεσημέρι ο Μέγας Βεζύρης,
τηλεγραφικώς κάλεσε τον Καπουκεχαγιά και του ανακοίνωσε ότι εκδόθηκε
αυτοκρατορικός ιραδές (σουλτανικό διάταγμα δηλαδή), να κατεβεί η εικόνα του
Γρηγορίου Ε΄.
Ύστερα από όλα αυτά ο Πατριάρχης
Ιωακείμ με σημείωμά του, που διαβιβάσθηκε στον Μέγα Βεζύρη γνωστοποίησε ότι με
βάση τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, θεωρεί ως άγιο τον Γρηγόριο Ε΄ και ότι η
ανάρτηση της εικόνας δεν είχε καμιά πολιτική ή άλλη σημασία. Σύμφωνα με τα
τηλεγραφήματα του ευρωπαϊκού Τύπου, η ανάρτηση της εικόνας έγινε με δική του παλαιότερη
απόφαση, ως οφειλή προς τον μάρτυρα της Εκκλησίας.
*Δημοσίευμα της εφημερίδας "Εμπρός" στις 21 Σεπτεμβρίου 1821
Την επομένη κλήθηκαν εκτάκτως σε
συνεδρίαση δύο κυβερνητικά σώματα, για να αποφασίσουν περί του πρακτέου.
Τελικά ο υπουργός Εσωτερικών
Μεμδούχ Πασάς με ιδιαίτερο απεσταλμένο του ανακοίνωσε στον Πατριάρχη ότι η
κυβέρνηση θεωρεί ως υπεύθυνο… τον Μάρκο Βασιλείου, συντάκτη της εφημερίδας
«Εκκλησιαστική Αλήθεια» που απηχούσε τις απόψεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου
και β’ γραμματέα του α’ πατριαρχικού γραφείου και ιδιαίτερο γραμματέα του
Οικουμενικού Πατριάρχη! Με την ευκαιρία αυτή ο ιδιαίτερος απεσταλμένος του
Μεμδούχ Πασά μετέφερε και την επιθυμία της κυβέρνησης να μην δημοσιεύει η
«Εκκλησιαστική Αλήθεια» πράγματα τα οποία είναι δυνατόν να διεγείρουν… τη λύπη
της κυβέρνησης και να προκαλέσουν τις διαμαρτυρίες και τα παράπονά της.
Ο Πατριάρχης απαντώντας είπε, ότι
την πορεία της «Εκκλησιαστικής Αλήθειας» δεν την καθορίζει αυτός, αλλά η
Σύνοδος. Μπορεί όμως να διαβεβαιώσει ότι το επίσημο όργανο του Πατριαρχείου
ουδέποτε παρέκλινε από την νομοταγή του στάση.
Ήταν και αυτό ένα περιστατικό,
που η διαχείρισή του, όταν δεν υπήρχε απόφαση άμεσου απαγχονισμού των υπαιτίων,
δείχνει τον ανατολίτικο τρόπο και την επίπλαστη ευγένεια, με την οποία σκέφτονταν οι υπεύθυνοι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι
οποίοι τελικά αποφάνθηκαν πως έφταιγε ο Μάρκος Βασιλείου, θέλοντας να παραστήσουν τους καλούς!!! Ήταν οι ιδιομορφίες της εποχής…
Παντελής Στεφ. Αθανασιάδης
ΠΗΓΕΣ
*Τύπος εποχής
Αριστείδης Αρμάος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΣΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΗΤΑΝ...ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ..ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΤΟΥΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ
ΒΡΕ ΕΞΥΠΝΆΚΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ;
ΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ , ΚΩΛΟΤΟΎΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ !!!!
ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ,
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ, ΞΕΧΝΑΣ
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΚΕΙΝΗΣ.
ΒΡΕ , ΟΥΣΤ , ΑΠΟ ΄ΚΕΙ !!!!!!
Ο κ. Αρμαος εχει δικιο. Ο Πατριαρχης ειχε εδοσει"φετφα" δηλαδη δημοσια καταδικη συνοδικη(!!!!) και αφορισμο της Ελληνικης επαναστασης και των ηγετων και μελων της, φωτογραφικο αντιγραφο της οποιας κοσμει την θυρα της τουαλετας εξοχικου μου στην Ν.Αγχιαλο Μαγνησιαε
ΔιαγραφήΝικος Χαριομπολης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΕΙΟ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Konstantinos Thrakiotis
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σαν καλος υπάλληλος που ηταν για να κρατα τους ραγιαδες στον υπνο, απερριψε την προσκληση του ρωσου πρεσβη να τον φυγαδευσει, αλλα εμεινε και μαρτυρησε μαζι τον λαό του. Αμα ειχαμε μερικους τετοιους ακομα υπαλληλους, μπορει ναμασταν και αυτοκρατορία.
Αριστείδης Αρμάος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ....ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΦΥΓΑΔΕΥΣΗ ΠΛΕΟΝ...ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ.....ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡΙΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΗΚΑΜΕ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΧΕΡΣΟΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ....ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ...ΠΡΙΝ ΧΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ Η ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΔΕΛΑ
Konstantinos Thrakiotis
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιες ηταν οι συνθηκες φυγαδευσης, δεν μπορουμε να το ξερουμε. Φυσικα και μπορουσε να φυγει, αλλα αυτο θα εξαγριωνε ακομη περισσότερο τους τουρκους πανω στον ελληνισμό της Πολης. Η συρρικνωση του ελληνισμου και η παρακμη του ηρθε απο την ελληνιστικη ακομη εποχη που οδηγησε στην ρωμαϊκη κατακτηση. Ο ελληνισμός επανηλθε στο παλιό του μεγαλείο με την χριστιανική του πλεον ιδιότητα, φτιάχνοντας μια ελληνικη αυτοκρατορία επιπεδου Μ Αλεξάνδρου μεσα απο το ελληνοχριστιανικό βυζάντιο. Η συρρικνωση ενος κρατους και μιας αυτοκρατορίας ειχε και εχει παντα πολιτικά αίτια. Κατα τον γερμανο ιστορικό Σπεγκλερ, εχει ανωτατο όριο ζωής τα 1000 χρόνια (Σπεγκλερ :"η παρακμη της Δυσης")
Αριστείδης Αρμάος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ.....ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ...ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥς ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ..ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ...ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΡΗΓΑ......ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ... ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΕΠ ΑΥΤΟΥ...
Ανιστόρητε σχολιαστή,κάποια στιγμή πρέπει να διαβάσεις ΙΣΤΟΡΙΑ. Όχι μόνον σπόντες & ιδεολογήματα
Διαγραφήπου διακινεί ο αριστερός χώρος [ Κορδάτος κλπ. ]. Λοιπόν :
- Στίς 3/8/1864, μιλώντας στην Βουλή ο αγωνιστής & βουλευτής Ρήγας Παλαμήδης, αναφερόμενος στα γεγονότα της περιόδου που εκδόθηκε ο αφορισμός,είπε ότι τον κάλεσε ο Πατριάρχης και του ζήτησε να πάει στην Πελοπόννησο τα αφοριστικά έγγραφα,δηλώνοντας ότι" έπραττε τούτο συνεπεία της οποίας είχε δώσει εγγυήσεων εις την Πύλην υπέρ όλου του Γένους,ένεκα της αναποδράστου ανάγκης να σώσει το έθνος από της επικειμένης σφαγής,ρίπτων τοιουτοτρόπως στάκτην είς τα όμματα των τυράννων ".
[βλ."Εφημερίς των Συνελεύσεων της Βουλής", Συνεδρίασις 290/3.8.1864]
Τρανή επιβεβαίωση τών λόγων του Ρ.Παλαμήδη έχουμε,σε ανύποπτο χρόνο,από δύο αυτόπτες μάρτυρες της σκηνής που περιέγραψε στη Βουλή. Πρόκειται για τον Παναγ.Σούτσο και Γεώργ.Μαυροκορδάτο.Η μαρτυρία έχει δημοσιευθεί στην εφημερίδα "ΑΙΩΝ" της 24/5/1852 φύλ.1260,δηλαδή δώδεκα χρόνια πρίν ο Ρ.Π. μιλήσει στη Βουλή για το γεγονός!! Και οι δύο δηλώνουν ότι ήταν παρόντες, όταν εκείνο το βράδυ ο Πατριάρχης κάλεσε τον Ρ.Π. και τού ζήτησε -κλαίγοντας- να πάει ό ίδιος στην Πελοπόννησο τα αφοριστικά και να δηλώσει στούς εκεί Έλληνες ότι προβαίνει στην πράξη αυτή για να σώσει το "ενταύθα άοπλον Γένος" [δηλ. τούς Ρωμηούς της Πόλης].Τελειώνοντας, γράφει ο Σούτσος, ο Πατριάρχης είπε: "Εξεδώκαμεν αφορισμόν κατά του ενόπλου γένους φοβούμενοι την σφαγήν του άλλου αόπλου γένους. Πορεύεσθε εις Πελοπόννησον και αναγγείλατε είς τον Π.Πατρών και τούς άλλους Ιεράρχας, ότι η ευλογία μου επί τα έργα των χειρών του ελληνικού λαού. Πολεμείτε τον αγαρηνόν".
Αλλά και ο Υψηλάντης απευθυνόμενος σε αγωνιστές στην Ελλάδα γράφει:".....Εσείς όμως να τα θεωρήτε ως άκυρα,καθότι γίνονται με βίαν και δυναστείαν και άνευ της θελήσεως του Πατριάρχου" {βλ.ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - έκδ.Εκδοτικής Αθηνών τ.ΙΒ΄Σελ.36].
Αυτά τα γράφουν δύο ......"αφορισμένοι" από τον Πατριάρχη Γρηγόριο Ε΄!!!!!!!!!
Ήταν-πλέον-γνωστό ότι, την ίδια ημέρα που αναγνώσθηκε στο Φανάρι ο αφορισμός ενώπιον του Μ.Βεζύρη, το βράδυ - μπροστά στην Αγία Τράπεζα - ο Πατριάρχης έκαψε το έγγραφο του αφορισμού διαβάζοντας τις ευχές για την άρση αυτού.
Ανιστόρητε σχολιαστή, αυτά και άλλα πολλά λέει η ΙΣΤΟΡΙΑ που-εσκεμμένα-δεν αναφέρεις ή αποφεύγεις να την διαβάζεις, ακολουθόντας το - δήθεν - "προοδευτικό ρεύμα" τών αναθεωρητών της Ιστορίας.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ,όμως, είναι αμείλικτη γιατί έχει πηγές και δεν είναι προπαγάνδα.
Αριστείδης Αρμάος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΓ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΟΥΣΕ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΡΤΗΤΑ ΟΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝ ΤΟΝ 4ο ΑΙΩΝΑ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗΡΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΝΑΤΟΥΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΔΕΛΑ ΚΑΙ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΑΠΛΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΜΕΝΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ....Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΦΩΤΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΡΟΠΑΛΑ ΚΑΣΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΒΑΣΑΝΗΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΌΝΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΌ 20.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥΘ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ
Διάβασε καλά την ιστορία και ΟΧΙ παραποιήσεις ! Ο Μ.Κωνσταντίνος δεν επέβαλε την Χριστιανική
Διαγραφήθρησκεία αλλά υπέγραψε το περίφημο " Διάταγμα των Μεδιολάνων " , το γνωστόν και ώς " Διάταγμα
περί ανεξιθρησκείας ", το οποίο έδινε την δυνατότητα στούς υπηκόους της Ρωμ. Αυτοκρατορίας να
θρησκεύονται ΕΛΕΥΘΕΡΑ. Και άν δεν το γνωρίζεις , πάνω από 50% του πληθυσμού , μετά τούς φοβερούς
διωγμούς και σφαγές εκατομμυρίων χριστιανών από τούς ειδολωλάτρες , ήσαν ήδη Χριστιανοί.
Αυτά,τα περί 20.000.000 Ελλήνων, είναι πυροτέχνημα [ ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ !!!!! ]
Όσον αφορά τη θυσία του Εθνομάρτυρος Γρηγορίου του Ε΄ έχει ενδιαφέρον το εξής : ΕΒΡΑΙΟΙ
ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ ΛΕΙΨΑΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΟΣ ΜΑΡΤΥΡΟΣ ΞΕΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΙ [ Βλέπε ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ - ΑΓΙΟΣ
ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΥΩΛΟΣ κ.ά.ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΎΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ].
Καλά , Λιακόπουλο ακούς και κατέχεις τέτοιες σπουδαίες ιστορικές γνώσεις ;
Αριστείδης Αρμάος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΥΤΙΘΕΤΕΣ ΕΝΟΙΕΣ..ΑΠ ΤΗ ΜΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΓΙΑΧΒΙΚΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΩΝ ΑΝΟΗΣΙΩΝ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΛΟΓΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΣΧΡΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ
Konstantinos Thrakiotis
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι πεις. Αν σωθηκε η αρχαια ελληνικη γραμματεια, σωθηκε απο τους ορθοδοξους μοναχούς αντιγραφείς. Η Μονη Μεγιστης Λαυρας στο Αγ. Ορος διαθετει την μεγαλυτερη βιβλιοθηκη αρχαιων συγγραμματων. Το βυζαντινο πανεπιστημια της Μαγναυρας στην Πολη αλλα και αλλα πανσπουδαστηρια και σαλλες πολης της χριστιανικης αυτοκρατοριας ηταν κεντρα του ελληνικου πνευματος. Το βεβαιον ειναι οτι ο χριστιανισμός δεν θα δεχονταν και δεν δεχθηκε και ορθως επραξε, την αρχαιοελληνικη διαφθορα, όταν τα περισσοτερα ιερά των ειδωλολατρων, με κυριότερο της Αφροδιτης στην Κορινθο, ειχαν μετατραπει σε πορνεία προς άγραν πιστων που τα ακουμπουσαν χοντρα. Επαιρναν τα ανηλικα κοριτσακια ως "δουλες" του ιερου-ιερειες και τα εκπόρνευαν. Εξ'ου και ορος "ιερόδουλες" αργοτερα για τις πουτανες. Ενας κοσμος που σκοτωσε τον Σωκρατη, εξορισε τον Πυθαγορα, εξορισε τον Ιπποκρατη και δίωξε τα μεγαλυτερα μυαλα του αρχαιου κοσμου. Οπως και ναχει δεν μπορει να συζητησει κανεις με καποιον που στερείται επιχειρηματων και βρίθει απο χαρακτηρισμους. Θες δε θες αυτη ειναι η θρησκεια των ελληνων εδω και 2000 χρόνια. Οποιος αλλος θελει, ελευθερα μπορει να ζωστεί τα πέδιλα και τους χιτωνες και να περιμενει τις αποκριές.
Andreas Makrides
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενναίος Πατριάρχης ο Ιωακείμ.
Stylianos Xenokrates
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον εσφαξαν! Αλλαξε τιποτε απο τοτε στην χωρα αυτην, που την προριζαμε για μελος της ΕΕ επι χρονια και εις βαρος των συμφεροντων μας;;