Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΠΩΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ «ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ» ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ!!!

*Εμπνεόταν από την Αρχαία Ελλάδα, αλλά ρήμαξε την σύγχρονη Ελλάδα όταν την κατέκτησε.


*Θαύμαζε την αρχαία Ελλάδα, αλλά
κατέστρεψε την Ελλάδα της εποχής του

Γράφει ο Απόστολος Τσομπάνης- Νότιος

          «[…] δ) Μόνο ένας γνήσιος Γερμανός μπορεί να έχει το δικαίωμα της υπηκοότητας. Γνήσιος Γερμανός μπορεί να θεωρηθεί κάποιος που έχει γερμανική καταγωγή, ανεξαρτήτως θρησκείας. Συνεπώς, κανένας Εβραίος δε μπορεί να θεωρηθεί γνήσιος Γερμανός, ε) Όσοι δεν έχουν δικαίωμα υπηκοότητας μπορούν να θεωρούνται μόνο φιλοξενούμενοι στη Γερμανία και πρέπει να υπάγονται στους νόμους περί αλλοδαπών, στ) Μόνο οι πολίτες πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν για την ηγεσία και τους νόμους του κράτους. Έτσι, απαιτούμε μόνο όσοι έχουν δικαίωμα υπηκοότητας να πρέπει να έχουν πρόσβαση στην εργασία σε οποιαδήποτε δημόσια θέση, είτε σε εθνικό είτε τοπικό επίπεδο – είμαστε αντίθετοι στο διεφθαρμένο κοινοβουλευτικό σύστημα στο οποίο οι άνθρωποι εργάζονται με βάση το κόμμα στο οποίο ανήκουν και όχι σύμφωνα με τον χαρακτήρα και την ικανότητά τους […]».
          Αυτές οι προτάσεις περιέχονται αυτούσιες στο πρόγραμμα των εικοσιπέντε σημείων του Κόμματος των Γερμανών Εργατών και εκφωνήθηκαν από τον Αδόλφο Χίτλερ, μέλος της Διοικούσας Επιτροπής και Υπεύθυνος του Τομέα Προπαγάνδας, σε συγκέντρωση του κόμματος στις 24 Φεβρουαρίου 1920. 


          Τα τρία σημεία που παρουσιάστηκαν παραπάνω φανερώνουν την κοσμοθεωρία του Ναζισμού που επιβλήθηκε περίπου δέκα χρόνια αργότερα στη Γερμανία, μέσω της δημοκρατικής οδού. Ενδιαφέρον έχει να δούμε από πού προήλθε αυτή η κοσμοθεωρία και πώς ο Χίτλερ διαμόρφωσε την ιδεολογία αυτή.
*Το απεχθές πόνημα του Χίτλερ "Ο Αγών μου"

          Περίπου τρία χρόνια μετά τη διατύπωση των θέσεων αυτών, ο Χίτλερ, όντας κρατούμενος λόγω του αποτυχημένου πραξικοπήματος του Μονάχου, έγραψε μέσα στη φυλακή το ιδεολογικό μανιφέστο των Εθνικοσοσιαλιστών, το βιβλίο «Ο Αγών Μου». Σε μια αποστροφή του βιβλίου του, γράφει χαρακτηριστικά:
          «Είχα μπροστά μου το υπέροχο Ελληνικό στοιχείο εδώ, στη γερμανική γη». Για τον Χίτλερ, η αρχαία Ελλάδα ήταν χώρα- πρότυπο, για τρεις λόγους: Την καθαρότητα της φυλής, την καλαισθησία και την πρόταση του Πλάτωνα για διακυβέρνηση του κράτους από τους φιλοσόφους, όπως την περιέγραψε στην Πολιτεία.
          Ο Χίτλερ επηρεάστηκε κυρίως από την καθαρότητα της φυλής και την πρόταση του Πλάτωνα. Η επιρροή αυτή φάνηκε σε δύο σημαντικές περιπτώσεις. Την περίοδο 1919- 1933 άσκησε έντονη κριτική στο δημοκρατικό σύστημα διακυβέρνησης, χαρακτηρίζοντάς το «γέρικο άρμα των κομμάτων». Τα μέλη των κομμάτων τα αποκαλούσε «παρατηρητές των άστρων και αστρολόγους των κομμάτων». Επί της ουσίας, οι πολιτικοί, σύμφωνα με τον Χίτλερ, οι πολιτικοί ήταν άτομα φοβισμένα, ανίκανα να κυβερνήσουν και υποταγμένα στις απαιτήσεις της Αντάντ. Συνεπώς, την εξουσία έπρεπε να αναλάβουν «φωτισμένα άτομα» έτοιμα να κυβερνήσουν, απελευθερωμένα από μικροκομματικά συμφέροντα. Η πρόταση του Χίτλερ ταιριάζει σε ένα σημαντικό βαθμό με την πρόταση του Πλάτωνα. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα, την εξουσία έπρεπε να την ασκήσουν οι φιλόσοφοι και όχι όλος ο λαός, η πλειονότητα του οποίου ήταν αμαθής και δεν είχε τις απαραίτητες γνώσεις προκειμένου να διοικήσει μία πόλη- κράτος. Συνεπώς, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, η εξουσία ασκούνταν κατά κύριο λόγο από ανθρώπους ανίκανους.
          Ο Χίτλερ κατάφερε να «εφαρμόσει» την πρόταση του Πλάτωνα με τον εξής τρόπο: Λίγες ημέρες μετά τις εκλογές της 5ης Μαρτίου 1933, το Ράιχσταγκ ψήφισε τον Νόμο περί Εξουσιοδότησης. Σύμφωνα με τον νόμο αυτό, κάθε νόμος που έφερε την υπογραφή έστω μόνο του αρμόδιου υπουργού, και όχι απαραίτητα του Προέδρου της Δημοκρατίας, ήταν έγκυρος. Για να μπορέσει, όμως, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να εκδώσει κάποιο νόμο έπρεπε απαραίτητα να υπογράφεται και από τον αρμόδιο υπουργό. Αποτέλεσμα της ψήφισης του νόμου αυτού ήταν να παραμεριστούν οι δύο άλλοι πόλοι άσκησης της εξουσίας, η Βουλή και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, και να ενισχυθεί τρομερά η Κυβέρνηση. Λίγο καιρό μετά την ψήφιση του νόμου αυτού, το σύνολο των υπόλοιπων πολιτικών κομμάτων κηρύχθηκαν εκτός νόμου και συνελήφθησαν οι πολιτικοί αντίπαλοι του Χίτλερ.
*Τα απαίσια στρατόπεδα συγκέντρωσης

          Η καθαρότητα της φυλής ήταν ένα ζήτημα το οποίο απασχόλησε ιδιαίτερα τον Χίτλερ, ο οποίος «εμπνεύστηκε» από το παράδειγμα της αρχαίας Σπάρτης. Όντας ήδη γνωστός για το αντιεβραϊκό του μένος, όταν ανέλαβε την εξουσία έθεσε σε εφαρμογή σχέδιο για τον εξοβελισμό των Εβραίων της Γερμανίας από την οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας, όπως απαγόρευση των Γερμανών πολιτών να ψωνίζουν από καταστήματα Εβραίων και υποχρεωτική παραίτηση όλων των Εβραίων δημοσίων υπαλλήλων. 
          Η διάκριση εναντίον των Εβραίων θεσπίστηκε και επίσημα με την υιοθέτηση των «Νόμων της Νυρεμβέργης». Πρόκειται για δύο νόμους που υιοθετήθηκαν στο ετήσιο συνέδριο του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος στη Νυρεμβέργη το 1935, τον Νόμο για την προστασία του Γερμανικού αίματος και τιμής και τον Νόμο περί Υπηκοότητας. Σύμφωνα με τον Νόμο περί Υπηκοότητας, θεσπίζονταν κριτήρια σχετικά με το χαρακτηρισμό πολιτών ως Εβραίων. Εβραίοι θεωρούνταν όσοι: α) είχαν και τους δύο γονείς Εβραίους, β) είχαν τους τρεις από τους τέσσερις παππούδες Εβραίους, γ) ανήκαν στην Εβραϊκή κοινότητα, δ) ήταν παντρεμένοι με Εβραίο, ε) ήταν παιδιά εξωσυζυγικής σχέσης Γερμανού με Εβραίο. Όσοι θεωρούνταν Εβραίοι εξέπιπταν του αξιώματος που κατείχαν, αν ήταν αιρετοί άρχοντες, ή παραιτούνταν της θέσης τους, αν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι και στερούνταν σύνταξης, εφόσον δεν ήταν Γερμανοί υπήκοοι. Ο Νόμος για την προστασία του Γερμανικού αίματος και τιμής απαγόρευε στους Εβραίους να παντρευτούν ή να διατηρούν εξωσυζυγική σχέση με Γερμανούς, να έχουν Γερμανίδες οικιακές βοηθούς και Γερμανούς υπαλλήλους στις επιχειρήσεις τους. Επιπλέον, τους απαγορεύθηκε να φέρουν το εθνόσημο της Γερμανίας, αλλά τους επιτρεπόταν να φέρουν τα διακριτικά χρώματά τους.
Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι ο Χίτλερ «υιοθέτησε» με τον δικό του τρόπο τα ιδεώδη του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Από τη μία μεριά, επικαλούμενος τον Πλάτωνα επέβαλε την απαγόρευση λειτουργίας των αντίπαλων πολιτικών κομμάτων, και από την άλλη, έχοντας ως παράδειγμα την αρχαία Σπάρτη, εφάρμοσε τρομερές διακρίσεις εναντίον των Εβραίων με αυθαίρετα κριτήρια επιλογής. Όσον αφορά την Πολιτεία, ο Πλάτωνας πρότεινε ένα ιδεατό και μη εφαρμόσιμο σύστημα διακυβέρνησης, στο οποίο η εξουσία θα ασκούνταν από φιλοσόφους. Από την άλλη μεριά, πράγματι η αρχαία Σπάρτη ήταν γνωστή για το γεγονός ότι έδινε σημασία στην καθαρότητα της φυλής και δεν επιθυμούσε να μπαίνουν ξένοι να ζουν εντός των ορίων της. Όμως, η αρχαία Σπάρτη δεν υιοθέτησε αυθαίρετα μέτρα εναντίον κατοίκων της θεωρώντας τους ξένους και, συνεπώς, να τους απαγορεύσει να μένουν εντός των ορίων της πόλης– κράτους. 


Απόστολος Τσομπάνης- Νότιος

11 σχόλια:

  1. Και να σκεφτεί κανείς ότι αυτά ισχύουν παγκοσμίος, ακόμα και στο Ισραήλ, και μάλιστα οι γνήσιοι "Έλληνες" πολιτικοί τα έχουν εφαρόσει εις το ακέραιο, ακόμα και με συρματοπλέγματα στον Έβρο!

    Το θεμα είναι ποιος να θαυμάσει και και εξυμνίσει ποιον? για την καταστροφή της σύγχρονης Ελλάδας, των ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΙ προ Χίτλερ, ιδιωτών μετόχων τραπεζιτών, της ιδιωτικής τράπεζας της Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΕΡΙ ΧΙΤΛΕΡ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥ 1936 ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΓΡΑΦΕ ΠΩΣ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΥΚΗΝΩΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΛΙΜΑΝ .


    Manolis Simos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραφθορά, παραποίηση και παράνοια... Πού οδήγησε όμως και πόσο επικίνδυνη γίνεται η "θεωρία" ακόμη και σήμερα!

    Chryssi Baboura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙ...ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΡΑΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ....

    Λίνα Βεντουργέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ανθρωπος ειχε τρικυμια εν κρανιω. Αλλα ελεγε η γιαγια του, αλλα ακουγαν τ' αυτια του...

    Georgios Tzenichristos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγγνωμη κ. Παντελη αλλα αυτο δεν ειναι ουτε καν σε εισαγωγικα το αρχαιοελληνικο ιδεωδες!! Ειναι Γκεμπελισμος!! Παραποιηση της ιστοριας εντεχνη μεν αλλα πιασαρικη!! Μου θυμιζει τα αναριθμητα βιβλια του μοναχου Παισιου που εχουν βγει και μιλανε για καθε τι που μας απασχολει!! Η απορια μου ειναι ποτε προλαβαινε να κανει προσευχη αυτος ο ανθρωπος!! Οσο δε γνωριζω ηταν και αγραμματος!! Πουλανε τα βιβλια του ομως; Πουλανε σε ολους τους αγραμματους και ευκολοπιστους!! Τα ιδια και ο ναζισμος πουλαει σημερα!!

    Xristos Kozaridis- Gagauz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Παντελή,αξιόλογες οι αναρτήσεις σου!!!


    Chrysa Kalantzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως πολύ σωστά ανέφερε πιο πάνω ο κος Κοζαρίδης, τα περί φιλελληνισμού του Χίτλερ, δεν ισχύουν ούτε εντός εισαγωγικών.

    Ο Χίτλερ ήταν τόσο θαυμαστής της αρχαίας Ελλάδας, όσο και ο Νέρωνας, που αξίωσε να στεφθεί Ολυμπιονίκης χωρίς αγώνα. Για να διεκδικήσει μερίδιο από την αρχαία ελληνική παράδοση, όφειλε να την κακοποιήσει πλήρως: Πρώτ’ απ’ όλα όφειλε να αποκόψει από τη συλλογιστική του τον ένα από τους δύο πόλους της αρχαίας Ελλάδας (την αθηναϊκή Δημοκρατία), να διαστρεβλώσει την παράδοση της Σπάρτης και φυσικά, να αγνοήσει παντελώς τον μακεδονικό Ελληνισμό του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

    Η αθηναϊκή Δημοκρατία και Πολιτεία υποτιμήθηκε συνειδητά από τον Χίτλερ, παρότι ουδόλως υπολειπόταν σε γενναιότητα της Σπάρτης και παρότι το περίφημο «αρχαιοελληνικό φως και κάλλος» το οποίο υποτίθεται πως θαύμαζε ο ναζισμός, υπήρξε κατά το μάλλον ή ήττον προϊόν της ευμάρειας και όχι της σπαρτιατικής λιτότητας και πειθαρχίας. Ο Χίτλερ ωστόσο, διαστρέβλωσε και την σπαρτιατική παράδοση, καθώς η Πόλις της Σπάρτης διέπετο από έντονη εσωστρέφεια, τεχνοφοβία και πληβειανισμό: Παρότι η Σπάρτη είχε σαφώς διαμορφώσει μια δεσποτική κοινοπολιτεία, ουδέποτε επεδίωξε να επεκτείνει τα σύνορά της ανακαλύπτοντας «καθαρόαιμους Σπαρτιάτες» δεξιά και αριστερά, ούτε συντηρούσε ζάπλουτους αριστοκράτες την ώρα που έστελνε τα παιδιά της στα μέτωπα.

    Πάνω απ’ όλα ωστόσο, ο Χίτλερ ήταν υποχρεωμένος να αγνοήσει τον Μέγα Αλέξανδρο και τον μακεδονικό Ελληνισμό, καθώς η μακεδονική και ελληνιστική στρατιωτική και πολιτισμική ισχύς, γελοιοποιούσε τις ιδέες περί «καθαρότητας της φυλής» και «αγνότητας του αίματος». Στο σημείο αυτό, αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο: Ο Χίτλερ προφανώς θα ένοιωθε φθόνο για την προσωπικότητα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, γνωρίζοντας πολύ καλά πως ο ίδιος δεν θα μπορούσε ποτέ να τον φθάσει ως στρατηλάτης και ως εθνικός ηγέτης. Υπάρχει ωστόσο και ένα δεύτερο στοιχείο το οποίο ο αναγνώστης οφείλει να λάβει υπόψη του: Η κυρίαρχη ιστοριογραφία των αρχών του 20ου αιώνα, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας την «Μπριτάνικα» της εποχής, δεν διέφερε από εκείνη του Παπαρηγόπουλου, εντοπίζοντας την απαρχή του νέου ελληνικού έθνους, όχι στις πόλεις-κράτη της αρχαίας Ελλάδας, αλλά στο ρωμαίικο-βυζαντινό Γένος, το οποίο βασίστηκε και διαδέχθηκε το μακεδονικό-ελληνιστικό. Και ο «Φύρερ του Νέου Γερμανικού Ράιχ», σίγουρα δεν ήταν ανύποπτος των πορισμάτων των τότε ιστορικών.

    Όσο δικαιωμένος κι αν δήλωνε ο Αδόλφος Χίτλερ από την ηρωική αντίσταση των στρατιωτών μας στην Αλβανία και στο Ρούπελ, (σε σχέση πάντα με τις θεωρίες του περί Αρείας Φυλής), στο βάθος του μυαλού του γνώριζε πως ο λαός που του αρνήθηκε την είσοδο και εξακολουθούσε να αντιδρά στην παρουσία του, ήταν λαός της Ανατολής. Και στην τετραετία 1941-1944, οι Έλληνες γνώρισαν όσο λίγοι άλλοι λαοί το μίσος του.

    Andreas Makrides

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλά μετά έγινε.........δολοφόνος της.....ανθρωπότητας!

    Giannis Voulkakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Μου θυμιζει τα αναριθμητα βιβλια του μοναχου Παισιου που εχουν βγει και μιλανε για καθε τι που μας απασχολει!! Η απορια μου ειναι ποτε προλαβαινε να κανει προσευχη αυτος ο ανθρωπος!!"
    Xristos Kozaridis- Gagauz


    Ο σχολιαστής αδικεί τον εαυτό του και όλεςτις προηγούμενες τοποθετήσεις του μιλώντας για ένα θέμα βγάζοντας απλώς τα απωθημένα του.

    Είναι προφανές ότι δεν έχει διαβάσει κάποιο από τα βιβλία ΓΙΑ τον γέροντα Παΐσιο (και όχι ΤΟΥ γέροντα Παΐσιου), όπως προφανές είναι ότι λόγω της μεγάλης αγάπης του κόσμου προς τον γέροντα, πολλοί το έχουν εκμεταλλευτεί...

    Αυτό, όμως, δεν είναι ευθύνη του γέροντα που έχει φύγει για την Νέα Ιερουσαλήμ από, σχεδόν, δεκαετίας.

    Δημήτρης Δούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρανοϊκός και ανώμαλος...

    Sotiria Kella

    ΑπάντησηΔιαγραφή