Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ



  • *Αξιωματικοί του Οθωμανικού Ιππιπού


              Η ανάρτηση που έκανα στο Facebook για να αναγγείλω το άρθρο για τους φόρους της εποχής της Τουρκοκρατίας, προκάλεσε συζητήσεις. Αξίζει να τις μεταφέρω εδώ για να έχετε μια ιδέα....




    Melpomène Delaune Σταματείστε να συγκρίνετε τους σημερινούς φόρους με αυτούς της Τουρκοκρατίας. Δεν θα ενηληκιωθεί ποτέ αυτή η χώρα;
    Πέμπτη στις 10:46 μ.μ. · 

  • Pant Ath Δεν συγκρίνω τους φόρους, αλλά την φορομπηχτική σκέψη και φαντασία διεστραμμένων εγκεφάλων...
    Πέμπτη στις 10:55 μ.μ. · 

  • Melpomène Delaune Γιατί δεν συγκρίνετε , παραδείγματος χάριν, τους φόρους που πληρώνουν οι Ελληνες με αυτούς που πληρώνουν οι Γάλλοι εδώ και χρόνια;
    13 ώρες πριν · 

  • Pantelis Athanasiadis Οι Γάλλοι δεν άλλαξαν ούτε κατακτητή ούτε φορολογική φιλοσοφία. Η φορολόγηση ακολούθησε την ανάπτυξή τους. Εμείς δοκιμάσαμε και τον κατακτήτη και τους σύγχρονους διαστροφικούς εγκεφάλους. Και ενώ βυθιζόμαστε στην ύφεση αυξάνεται η φορολογία δυσανάλογα.
    8 ώρες πριν · 

  • Yannis Koukakis To "debat" den exei teleiomo me ta forologika. Genika omos mporoume na poume oti i forologia yparxei kai pantote ypirxe (as meinoume stin arxaia Ellada, stin Diliaki symaxia kai se alla simeia tis istorias mas i kai na pame kai stin anatoliki romaiki aytokratoria to legomeno gia pollous "Byzantio" opou epeidi den ypirxan paragogikoi mixanismoi i Konstantinoupoli esfigge me forous tis makrynes tis eparxies). Otan to doume etsi to thema vgazoume ena poly aplo symperasma oti, otan den yparxoun kratikoi poroi apo allous paragogikous mixanismous kai yparxoun anagkes kai prepei na kalyfthoun eite apo mia kratiki kai dimokratiki kyvernisi, eite apo mia aytokratoria, eite apo mia diktatoria den yparxoun alles lyseis giaftous pou einai stin eksousia, para na apomizisoun, na straggalisoun kyriolektika ton forologoumeno kosmaki gia na kalyfthoun oi kratikes tous anagkes i as to poume kai alloios oi kratikes tous spatales. Ta pragmata einai apla. Kapote eprepe ta pragmata na taktopoiithoun kai to kratos na analavei tis eythines tou. Den itan dynaton to elliniko kratos na synexize na spatalouse afeidolos afta pou den eixe. Tora me to maxairi sto laimo kanei afto pou eprepe na kanei vathmiaia edo kai polla xronia opos to kanane kai alla eyropaika krati opos i Gallia. To arthro tou Panteli gia ta tourkika xaratsia einai akros endiaferon dioti mesa apo liges grammes mathainei kaneis olous tous forous pou ypirxan tote kai gia poion skopo eixan dimiourgithei. Dimiourgithikan gia na kalypsoun orismenes anagkes tis autokratorias kai tis topikis dioikisis dioti i othomaniki paragogiki mixani efoson den ypirxe den mporouse kai na kalypsei apo moni tis aytes tis anagkes xoris tin syndromi ton tourkon kai ton ypodoulon laon. Enas apo tous logous pou katerreuse i anatoliki romaiki autokratoria itan oti pote den katafere na exei dikia tis paragogiki dynami giauto kai o ploutos ekeini tin epoxi sysoreuthike apo tous Enetous, tous Genovezous kai tous Florentinous oi opoioi emporeuontousan diakomizontas agatha me tin Konstantinoupoli i opoia zouse mono me forous kai xoris paragogikous mixanismous. Autos einai kai en merei o logos pou "katastrefetai " simera i Ellada dioti kapoia xrimata pou tin dosane kapote oi Europaioi kai tis daneisan kai alloi (araves, iapones,...) den mporese na ta riksei ston ethniko paragogiko tis mixanismo (sxedon anyparktos), alla ta spatalise gia na agorazei psifous kai na kanei atastalies. Simera loipon aftoi pou vgalan ta oikonomika sxoleia kai einai stin eksousia mas kanoun afto pou ekane kai i kosntantinoupoli epi Vyzantiou kai i Romi epi ton Romaion alla kai afto pou ekane kai to othomaniko palati dioti thymithikan oti i Ellada mporei na gemisei ta adeia tameia tis mono me tous forous kai me to "xepoulimma" tou edafous tis. Alla kai tora pou paei na efarmosei aftous tous kanones tous efarmozei me tetoio tropo outos oste mono i mesaia taksi plironei eno oi plousioi pantote xefeyvgoun apo afton ton straggalismo. Dyskoloi kairoi perimenoun tous Ellines forologoumenous...
    6 ώρες πριν · 
    • Elpida Varipati Εγινε το" στρώσιμο των τεφτεριών",όχι σε 7 χρόνια ,αλλά τάχιστα.Ηρθαν και τα χαράτσια,οι κεφαλικοι φόροι αλλά σε τι διαφέρει το τότε παιδομάζωμα από τον ξενιτεμό της νεολαίας μας σήμερα?Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η χρησιμοποίηση των ίδιων όρων...τότε και τώρα.Τότε και τώρα "λυκόρφοι φορολόγοι".Σ ευχαριστώ Παντελή.Οντας εσύ διπλα μου,θα συνεχίσω να μαθαίνω ....η να θυμάμαι τα ξεχασμένα.Καλό βράδυ.
      15 ώρες πριν ·  ·  1

    • Pant Ath Ελπίδα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και τις σωστές επισημάνσεις σου.



  • Pantelis Athanasiadis Αυτό είναι σωστό, αλλά έχουμε φτάσει πλέον σε σημείο φοροσυλλεκτικής υπερβολής... Γι΄ αυτό υπάρχει αγανάκτηση στην κοινωνία.


  • Diasporic Literature Συγχαρητήρια για τη δουλειά πουκάνετε κύριε Αθανασιάδη. Πάντα επιτυχίες ευχόμαστε...









    • Melpomène Delaune Είναι θέμα αριθμητικής. Τα έξοδα πρέπει να ισοδυναμουν με τα έσοδα. Με τους φόρους που μαζεύουμε πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις των ατόμων που εργάζονται για να προσφέρουν τις προαναφερθείσες υπηρεσίες.
      Πριν από 2 λεπτά · 

    • Melpomène Delaune http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4673597
      πριν από ένα περίπου λεπτό · 

    • Melpomène Delaune Αντανάκλαση της ελληνικής κοινωνίας και νοοτροπίας.
    Κοκκινάκης Κρίτων Ανατρεπτικός ο Ανθυπίλαρχος, πάντα εύστοχος ο λαμπρός διανοούμενος φίλος Pan Ath που έθεσε το ζήτημα της φορολογίας. Η φορολογία είναι κρατική επέμβαση στην ελευθερία του πολίτη και σε βαρύτητα ίδια με την ποινική κύρωση. Αυτό ισχύει από το 1215 με τη Magna Carta του Ιωάννη του Ακτήμωνα, επομένως πάντα εύστοχος ο προβληματισμός για τη φορολογία.
    Giovanna Mercogliano ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ Κε..ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ!! ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
    Yannis Koukakis Etsi einai opos ta grafei to arthro stin efimerida Ta Nea. Ta pernoun kata meizona logo, apo tous misthotous kai tous syntaksiouxous
    Spiros Atsas χμ... εξελιγμένη υποδούλωση...

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου